Summa sidvisningar

fredag 29 maj 2015

Firar lite på morgonen...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu ska jag avslöja vart vi har tagit vägen till er som inte vet. För ca 6 veckor sedan så överraskade jag min kära make med en liten present av annan karaktär. Jag hade bokat en resa till Mallorca för att fira våran bröllopsdag.
Vi firar just idag 5 år gifta, 16 år förlovade och hela 20 år tillsammans. Vår morgon idag startade med en champagnefrukost och så hade jag en överraskning på min huvudkudde när jag kom ut från badrummet ...

Det var en liten presentask i guldpapper och guldsnören och innehöll ett fint halsband och örhängen med bling, bling så klart <3...
gissa om jag blev snopen att gubben lyckats hymla med detta så dant att jag inte lyckats ana ett dugg. Nu fortsätter vi vår dag med firandet och jag kommer berätta mer om resan senare men nu är det inte läge...

Återkommer när tid finns har det gott puss...


Champagne på balkongen..


Min fina present från min make <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar