Summa sidvisningar

tisdag 5 maj 2015

Softar och laddar om...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Efter ytterligare en full dag med fullt upp hjärngympa och viktiga göromål så har kroppen sagt ifrån och migrän visat sig med extrem närvaro och trötthet,
Jag har lyckats hjälpa en vän och kommer fortsätta med det nästa vecka då jag behövs, jag har hjälpt en annan vän och lämnat infomation om en skapad mail och även konton jag hjälp till med, jag kollar om jag kan hjälpa andra nu med sina hundar till utställningar samt mig själv, jag har erbjudit min hjälp till två tjejer som behöver och jag kanske kan hjälpa till, jag försöker kämpa mot Fk med överklagan m.m m.m m.m....

Nu ligger jag och min man i soffan och sr på film ...najs

puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar