Summa sidvisningar

måndag 29 september 2014

Ännu en smärtfri dag...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu är ännu en dag gjord. Sitter nu i soffan när de andra tjattrar  runt omkring så det är svårt att koncentrera sig skulle jag vilja påstå.
Johanna babblar om sin kamera och sitt reportage som hon har grejat med idag ...himla roligt  att hon finner det är roligt men det är förbannat störande när hon stoppar upp en kamera i näsan på mig samtidigt som jag försöker att sitta och skriva.Hon fick en hel hög fettsäck bilder men hon var nöjd ;).
Idag har jag skrivit ifatt helgens dagar vad som varit och mycket tid passerade till det. Jag skulle ha skurat köket hade jag tänkt men det blev aldrig av det heller.Jag ser verkligen fram emot mitt resultat när jag är klar :). Jag nästan längtar faktiskt, kalla mig galen ...det får ni så gärna men jag mår så bra över att prestera. Jag tror att min hälsa har gjort att jag faktiskt ser det mesta med helt andra ögon, det finns helt plötsligt så mycket mer glädje i allt man kan göra. Allt man kan prestera som man trodde inte var möjligt någon mer gång i livet. Idag har jag åter haft en smärtfri dag, endast en migränanfall att häva. Visst under kvällen mådde jag skit en sväng, kallsvettades och trodde jag skulle smälla av men det gick över trots att jag började fundera på om jag började bli sjuk.
Jag la ut ett inlägg på boden idag i återbruka mera gruppen och fick både ros och rön. Lite knepigt att man inte bara kan vara glad åt andra men det är ju så många människor funkar tyvärr.
Jag la telefonen åt sidan till slut när jag kände att jag var tvungen att faktiskt göra något vettigt såsom att laga middag till min kära make som behövde lite i magen innan vi skulle åka till stan.
Huset bjöd på kokt potatis, kokta morötter, karrékotlett och brunsås....själv åt jag inte utan serverade de andra.
Idag har vi varit inne i stan på våran buggkurs som vi började för några veckor sedan. Jag mådde riktigt dåligt när jag kom dit men hängde igenom hela tiden till slutet. Svetten lackade mer än vanligt och Patrik frågade hur jag mådde när vi slutade, han tyckte att jag såg sjuk ut och då skulle han bara veta hur jag kände mig. För övrigt gick det väldigt bra idag.
När vi var klara för dagen så pratade vi lite innan vi åkte hem, Micke följde som vanligt med in och fikade.
Under förmiddagen så ringde 2 vänner och tjattrade lite i telefonen vilket var trevligt.

Tyvärr har jag faktiskt inte mycket mer att säga om dagen men summan har trots allt varit bra. Inte heller har jag tagit något kort idag men det får jag kompensera en annan gång.

Hoppas ni alla har haft en bra dag, jag hoppas på en ännu bättre dag imorgon. Man får ofta vad man skapar så det är dax att börja spinna redan nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar