Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2014

Bara sååå satans glad!!!

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Bäst att jag skriver lite nu, leendet sitter upp till öronen! Varför?? Ja ni, det har jag ingen aning om faktiskt, mår bara såååå himla bra :)
Jag har nu inte haft ont på 2 nästan hela dagar! Så himla underbart!

Idag skulle jag och Lotta träffas, vi skulle träna på hundmöten. Jag vaknade lite sent men jag tog mig i kragen ändå...
Kände att jag tar Alice en sväng innan de kommer...
Jag kopplade henne vid cykeln...ja ni hörde rätt...för tredje gången sedan jag blev dålig så tog jag cykeln igen. Visste inte hur det skulle gå men jag hade humöret och beslutsamheten på topp. Jag lämnade haltin hemma, bara halsband och sele vilket skulle kunna vara förenat med livsfara...men säker på vad jag gjorde så utmanade jag ödet. Alice behöver ha hjälp att falla in i rätt gång, hon går skitfult, hon passgångar vilket ser förskräckligt ut! Jag måste hjälpa henne att falla på plats. Den första 1,5 km var det stenkört men sedan de sista 2 gick det jättebra. Hon var superduktig vid cykeln hela tiden men passgångade en del. Jag fick trampa på till galopp och sedan sakta in då föll hon ibland in i vanlig trav och var såååååå jäkla fin! Jag var kanon nöjd med henne redan innan Lotta kom ...men hur gick det sedan då???... Säger bara OJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar