Summa sidvisningar

tisdag 16 september 2014

Ny belysning ;-)

Nu har jag kommit ifatt med helgen så nu kommer en kortis bara på lite av belysningen som jag bara älskar :). Tycker det är super kul med variation och möjligheter vad gäller att kunna ändra belysning. I matrummet kan jag nu ändra kulör efter humör och lust. Jag kan ha färgerna vandra mellan 12 olika , blinkande eller fast. Detta är med fjärrkontroll och en riktigt rolig grej. Lampan ligger på 4,5 w och har lite dåligt ljus men ack så mysigt ;). Har även köpt LED lampor med mjukt gult sken till alla fönserlampor 0,9 w samt kronljus 0,7 w till uterummets ljuskrona. Äntligen så har jag hittat mina lampor som jag letat efter. Tror det bara är ugnslampan jag nu saknar, resten ligger nu att bara skruva i där de skall vara. Varenda litet uttag i bohyllot och vitrin ska nu ha lampor i LED och vara energisnåla. Men det kostar ska jag erkänna...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar