Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2014

En bra morgon :)

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu i uterummet och hör traktorn i bakgrunden ute på ladugårdsplanen. Har haft en bra natt, har inte varit uppe och inte heller vaknat under natten förrän det var dax att kliva upp. Jag hörde endast Patrik och Johanna knalla från badrummet i morse men somnade om snart nog.
Nu är det snart på tiden att jag tar mig i kragen och fixar till mig lite innan Lotta dyker upp med Bella annars skrämmer jag väl skiten ur henne när hon får se Lundkärringen direkt från sängen ;).
Ska träna hund idag och hoppas på att det går bra. Ska endast träna kontaktövningar men det kan vara nog så svårt när det finns störande moment.
Vi har bestämt att träffas lite då och då för att hjälpas åt om det behövs och även få en sporre dvs en tumme ur baken och verkligen ta tag i det. Det är så lätt att tiden bara rinner iväg och att man inte tar tag i problemen utan nöjer sig som det är och ursäktar sig med att man varit lat. men visst är det skönt när man har en god kontakt med sina vänner och att de verkligen lyssnar vad du vill förmedla.
Detta är vad förmiddagen har att erbjuda på min adress. Ska nu sätta fart så jag kanske kan hinna något mer. Har en bra dag känns det som, lite migrän känning bara men efter en liten tablett så vet jag att det försvinner så jag ska väl se till att få i mig den nu.
Ikväll kommer jag vara ensam till sent så vi får se vad som händer här hemma idag. Gubben ska åka på Hockey så jag kommer vara allena med Johanna och man vet aldrig vad jag tar mig för, brukar inte ha större problem att hålla mig sysselsatt. Jag skulle bli tokig om jag inget hade att göra, tacka gud för mitt driv!!!

Eftersom jag inte hunnit tagit någon bild att bjuda på så gjorde jag det nu precis, dessa gummor ska snart få vakna till och nu hoppas jag att det är klarsynta inför vad jag vill förmedla idag...skärpning tjejer jag vet att ni kan!!! ;). Återkommer som vanligt senare  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar