Summa sidvisningar

onsdag 10 september 2014

Irriterande....

Jahopp...så var det mitt i natten. När jag var klar med inlägget förut fastnade jag till viss del på nätet. Hade lite som jag kikade omkring på. Efter en stund så tänkte jag att något kanske jag kunde hitta på, jag var inte så jäkla trött än. Jag beslutade mig för att göra något som sällan blir av. Se lite våra bästa år. Gick ner och gjorde hundarna klara och gick sedan upp igen. Jag fösökte väcka gubben på vägen upp först men där fanns inte ett  livstecken då han sov på soffan. Jag såg 1 1/2 avsnitt5t innan jag somnade. En bit längre fram åtminstone :).
Somnade väl vid ca 01.30. Ett par minuter över 3 kom gubben upp. Mitt hade då slagit ifrån men han satte nu igång tvn och skulle glo. Tack för den!!! Nu var jag mer eller mindre jätte klarvaken.
Skit irriterande! !!! Väntar nu att bli trött och kunna somna om igen.
Tog först bloss sedan toabesök. Nu skrift. Tack för att det inte går att somna ännu!
Ska nu försöka somna igen natti .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar