Summa sidvisningar

onsdag 17 september 2014

Kunde inte låta bli!

Ja vad ska man säga...bilden talar för sig självt, jag kunde inte låta bli, sensommarens första brasa..
Så underbart mysigt, bara plocka in lite ved, brännpapper och vips aå har man en underbar brasa med värme och mysfaktor, varför vänta när det bara står där och värmen inte längre kommer utifrån? Så här kan man tillbringa sin kväll utan andra människor, bara mina babes och ett glas vin, underbart! Tystnad ?? Åh nej, självklart lite musik i bakgrunden men så jag fortfarande hör knastret från brasan såklart ;)



Kvällen har även innehållit hångel såklart, de gör det mer eller mindre varje dag. Några bilder följer



En bild när jag kommer ur duschen bjuder jag på, ja ni bättre än så här blir det inte ;)

Lite ensam tid i mysrummet passade jag på att ta under tiden 





Middagen idag fick bestå av potatis, dragonbiffar, en gräddig rosépepparsås, lingon, inlagd gurka och vatten till det. Kan skvallra om att det var gott som tusan idag med,

Ja ni gott folk mer än så här har jag inte att bjuda på "än".. men vad som händer senare kanske jag inte vill ta upp ;)...man vet aldrig..
Kanske ses vi mer, annars säkerligen imorgon om ni vill komma tillbaka, puss och tack för idag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar