Summa sidvisningar

torsdag 11 september 2014

Lite blandat som hänt sista tiden...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Tänkte nu ta en liten uppdatering mellan den förra och det som varit idag. Jag har inte delgett allt som har hänt här men jag har samlat bilder för att komma ihåg vad man pysslar med.

Sista tiden har mycket småpetande gjorts, sådant som inte tar lång tid alls, sådant som man går och stör sig på men aldrig får tummen ur röven att göra i alla fall. Nu har jag äntligen fått lite av de saker jag bett om länge gjorda och ingen är gladare över det än jag. Det ja kommer att visa är inga stora saker alls men sådant som inte blivit av och datumet har gått ut egentligen för länge sedan men som sagt, nu äntligen är det gjort :)

Här har nu kablarna på mina lampor jag köpte i Thailand på bröllopsresan 2010 blivit bytta.
Förut var det kontakter för 110v men det är nu fixat och lyser kanon fint i mysrummet :)


Här har nu äntligen urverket från mamma och pappa kommit upp. Den har en 
hedersplats i salen på väggen centrerat över fönstret på fondväggen.

Nu har äntligen taklisterna blivit färdigsatta i taket på salen.

Nya nyckelskåpet är uppe :)

Hall lampan på övervåningen har nu kommit upp :)

Låset mellan groventrén och uterummet är fungerande :)

Första största gurkan är skördad, men för ganska länge sedan nu ;)

Patriks hemma gjorda extra grill för glada kvällar ;)

Han slog på stort och byggde ett nerfällbart lock. Inte dumt alls :)

Lilla bling, bling lampan har fått sin plats utanför sovrummet :)
Listerna runt spegeldörrarna till trappen är nu på plats, känns betydligt mer helt
trots att det inte är klart ;)

Ja detta är lite smågrejer av vad som jag lyckats fått Patrik till att ta hand om, nog har jag nämnt det ganska många gånger men denna gång har det blivit action. Det som jag inte har haft ett finger med i bilden för är grillen. Den är hans egen skapelse helt och fullt. Den blev verkligen bra den med, så nu kan det bli storgrillning här hemma :)

Hoppas något varit av intresse för att läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar