Summa sidvisningar

tisdag 29 juli 2014

Aktiv... ;)

Nu jäklar är det fart på kärringen på Lund Mansion, äntligen!
Svetten lackar trots att man är nyduschad men vad gör det ....vi tar det en gång till lite senare, kanske med Gubben om jag känner att jag är klar för det då han ska in där ;).
Har nu suttit hela och inte orkat ett dugg men nu har jag tagit mig i kragen och jäklar vad det går undan nu :). Jag känner igen mig själv igen, vilket var ett tag sedan. Tänk att man faktiskt kan sakna vem man är...helt knasigt. Jag är en sådan människa som mår dåligt av att inte göra något. När man är på semester är en sak men hemma en helt annan...
Återkommer senare med ett nytt inlägg vad kärringen egentligen håller på med ;).

Kanske ser ni mig något senare så fort jag har tid med nästa omgång vid datorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar