Summa sidvisningar

tisdag 29 juli 2014

Bara lat....

God eftermiddag alla nära, kära, vänner och bloggläsare <3

Vet inte riktigt varför jag sitter med datorn i knät igen, borde göra nytta men får inget gjort idag. Har fått upp mina 5 maskiner på torkvindan, men nu är ju allt inte mindre torrt efter det regn som föll, får väl se det som att jag nu fick lite extra tid till att göra annat innan det ska ner därifrån och vikas för att sedan hamna i skåpen igen. Babesen har varit helt kaputt hela dagen idag, det har varit en tryckande värme innan regnet föll. Nog att det fortfarande är varmt men nu ändå ganska behagligt. Har precis ätit middagen så nu är jag lite seg, kanske därför jag är lite seg. Tog mig nu en kopp kaffe och hoppas nu på att piggna till. Får väl dra igång lite musik på hög volym och hoppas på att jag kommer igång. Har känt mig lite loj hela dagen, behöver verkligen få saker gjort nu, mår inte bra över mitt eget presterande annars, jag vet ju det.
Har tagit hand om disken igen och torkat bänkarna i köket, maten blev ju gjord, matrummet ät skapligt men fönstren överallt ser förskräckliga ut. Det ligger döda flugor precis överallt. Röjde av i uterummet förut men måste dammsuga där igen. Fönstren skulle även dem behöva tas omhand då de åter är fulla med flugskit. Tomten städade jag igår med hundarnas efterlämningar och även alla döda överblommade blommor samt vattningen av allt i uterummet igen, då man måste ställa allt i blöt för att lyckas dränka igenom dem.
Tvättar nu åter igen 2 maskiner som om en stund är klara.
Nu måste jag ta mig i kragen så jag kan beta av en aning av de saker som jag tänkt att göra, det finns i drivor...

Bästa att dra igång den där musiken och rocka lös nu :) se hur långt man kommer på det ;)
Visar mitt nylle lite senare igen , hej så länge....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar