Summa sidvisningar

lördag 12 juli 2014

Husvagns fix...

Godkväll alla nära kära och vänner <3

Nu är jag äntligen nästan klar. Jag håller fortfarande på med ytterdörren som Patrik lagade igår. Har haft ett tufft jobb i värmen med denna gamla rackare men med tålamod och envishet så är den nu så gott som klar. Har inte kostat en enda krona i material mer än att vi köpte nya rullgardiner till den på Ikea som det var 75% rabatt på så det kostade 35 kr styck...det är allt. Färgen som den är målad i är den färgen som jag använder när jag målar det vanliga ute. Den svarta färgen är rester efter Johannas rum och tapeterna är från omtapetseringen i Gusum 2010. Hade även tapetklister kvar så det behövde jag inte heller köpa ;).
Det har dock tagit lång tid med den då jag har fått måla 4-5 ggr. Alla lås skall skruvas bort och dit i omgångar, så mycket jobb har det varit men nu är jag sjukt nöjd över vår gamla häck. Det är en gammal -77:a som hör och häpna gick igenom besiktningen utan anmärkning efter att ha stått ute och oanvänd i snart 4 år.
Vi köpte nu nya däck och nya gasslangar även om vi inte behövde, så nu är det bara att tuta och köra. Fråga mig inte varför jag får mina ryck med det bara kommer ;)...kan inte låta bli. Kan säga att det har varit jobbigt med både ryggen och många migränkänningar i ett...men nu är det gjort trots detta.

Det här är inte heller bara vad jag har pysslat med nu utan har gjort en himla massa mer både idag och igår. Lovade bilder idag och i detta inlägg kommer husvagnen men i nästa blir det annat. Har lagt ut mitt jobb med husvagnen i gruppen återbruka mera och responsen där är ganska bra tycker jag. Nyss var det i alla fall 155 gilla på inte alls lång tid och kommentarerna är jättegulliga :). Visst är det roligt att se att folk uppskattar det man gör.
Nog om den gamla häcken som nu nästan är ett avslutat kapitel i omvårdnad. Nu ska jag ta mig en smörgås och sedan kanske det rent av kommer mera ;)
Enjoy...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar