Summa sidvisningar

måndag 14 juli 2014

En dag med överraskningar inväntas...

God morgon alla när kära och vänner <3

Äntligen känner jag mig i fas med mig själv, har haft en längtan ganska länge nu men inte avslöjat något för någon ännu då jag inte vill svika om det inte blir av.
Nu är den dagen kommen och jag hoppas det blir en fantastisk dag som är välförtjänt.
Avslöjar dock inte så mycket än eftersom jag vet att den aktuella personen läser min blogg ;)
Har nu suttit i uterummet och filosoferat över en kopp kaffe och läst en del på Facebook vilket jag många gånger inte hinner då jag har fullt upp med annat så jag lagom hinner kolla igenom mina aviseringar men inte mer.
Har kontoret som väntar men har något mycket viktigare som väntar....min älskade dotter Johanna!
Idag är det vår dag, en dag som jag hoppas blir fylld med både det ena och det andra vilket jag ska avslöja senare ;). Nu ska jag se till att komma in i duschen och sedan väcka min tös som tagit sovmorgon idag...igen ;). Mina babes har varit med mig nu under morgonen och nu fått frukost och morgonmys. De är helt underbara mina fina...världens mest kärvänliga. När jag har hållit på att målat i husvagnen så har de tryckt in sig under vagnen för att vara så nära som möjligt. När jag härom dagen var ute hela dagen och rensade ogräs var de nära så jag känner mig aldrig ensam även om jag inte har någon annan än hundarna hemma. Johanna är också en nära kär individ. Är hon hemma är det sällan som hon är långt bort, hon är nästan alltid i närheten men inte på samma vis. Hon vill inte stå bredvid när jag gör något som tar tid men det är nog den enda skillnaden tror jag ;).
Tackar vad jag nu ska tacka för det liv jag har. Tackar alla nära, kära och vänner, även alla de som försökt göra livet surt för mig eftersom de för det första misslyckats och att jag lärt mig massor på vägen och blivit en ännu starkare individ på många vis.
Önskar er alla en kanondag som alla andra, själv har jag lite extra i ärmen idag ...

Ses snart igen om ni fortfarande vill läsa vad jag har för mig...

Bilden visar hur det ser ut när jag rensar ogräs..;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar