Summa sidvisningar

måndag 21 juli 2014

Borta bra men hemma bäst....

Godnatt alla nära, kära, vänner och bloggläsare ♥

Nu har vi kommit hem för ett par timmar sedan från Ullared. Oj vad skönt måste jag påstå men vad trevligt vi haft trots en annorlunda camping historia.  Själva historian runt campingen tar jag inte nu eftersom jag är trött som tusan och snart ska gå och sova. Vi har shoppat loss ganska duktigt denna gång vill jag nog påstå. Patrik har en helt ny garderob i stort sätt vilket är helt underbart för en gång skull. Han kommer vara så tjusig så jag kommer knappt känna igen honom. Sååå roligt !♥...äntligen får jag lov att säga. Själv fick jag en hel del kläder jag med....dock inga kjolar eller klänningar som jag hoppats men en hel del annat...och en skinnjacka som jag längtat efter länge.. Kläder var gårdagens avdelning och idag hus och hem och gissa vem som varit i sitt esse ;-)
Jag har köpt så mycket rolig bråte som jag trivs med så det inte är klokt! Massor av sådant som jag bara tittat på tidigare. Mycket med fina citat och texter. En ny potatishink som jag bara älskar!....en brödlåda...en för knäckebröd.... ny matchande kaffeburk och lite annat. Visar bilder om en stund när jag skrivit klart.
Köpte mig en sak jag bara älskar....en potatisskalarmaskin äntligen. ...:-)
Har nu provat den under kvällen och är sååå himla supernöjd....fasan att jag inte köpt en för länge sedan!
Det tog 2 minuter att få potatisen fin och har nu kokt potatis till Patrik till imorgon... Absolut värd sina pengar!
Nu kommer jag aldrig mer skala potatis, bara göra som ikväll. Visar bilder på lite samt potatisen före och efter ca 2 min.... :-)
Nu är jag så trött att jag inte orkar mer  .....säger godnatt....berättar mer  imorgon....nattinatti.

Vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar