Summa sidvisningar

tisdag 15 juli 2014

Dagen efter....

Godkväll alla nära kära och vänner ♥

Idag har varit en riktigt trevlig men ansträngande dag. Har haft en rejäl mamma dotter dag...bara Johanna och jag själva på stan. De som är mina vänner på fb har kunnat följa våra besök idag men just nu är jag för trött för att skriva.  Lovar att delge imorgon.  Har även en historia som är efterfrågad vad gäller vår första "hund" som var av en ras ni aldrig tidigare skådat att berätta om.  Har även lovat att sammanfatta alla mina babes som lämnat sitt första hem för att gå vidare i världen hos andra där de blir älskade och omhändertagna på lovande vis.
Sist men inte minst känner jag att det kanske börjar bli dax att berätta om en oerhört viktig del i mitt liv som gör ont  och som får mig till tårar ganska lätt fortfarande. ...en stor smärta men samtidigt en enorm befrielse.  Låter kanske konstigt men ni kommer att förstå....
Jag har lite som står på kö och skall berättas ...men har ni fler önskemål om episoder ska jag försöka hinna med det så gott jag kan.

Hoppas ni haft en bra dag...det har vi men är nu halvdöd överallt.
Säger godnatt på bloggen för idag...sveper mysmorgonrocken runt mig och går en trappa upp....godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar