Summa sidvisningar

fredag 18 juli 2014

Fototävling

God kväll alla nära, kära, vänner och bloggläsare ;-).
Idag har jag gjort något som jag sällan gör. Jag har deltagit i en tävling. Det är en fototävling med tillhörande motivering varför man skall vinna. Så jag tänkte att det här kan jag prova. Har deltagit en gång tidigare för många år sedan i en liknande tävling och det gick bra. Min bild då var med min motivering en vinnare där priset var en fodersäck a ca 500 kronor. Supernöjd då förstås ;-). Denna gång provar jag igen...här var det en tapet med eget tryck på sina djur som är priset till ett värde av 1500 kronor. Varför inte prova..jag hade ju möjligheten då jag har meterialet till tävlingen.  Har nu deltagit under kvällen så nu får man vänta till augusti för vidare info..
Kul grej tycker jag ;-)
Klart man ska prova....nedan är mina bidrag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar