Summa sidvisningar

måndag 7 juli 2014

Idag blir det lugnt...

Godmorgon alla nära kära och vänner ♥

Sitter nu i iterummet och lyssnat till fågelsången utanför och hör radion surra i bakgrunden. Vaknade av en elefant i huset . Tv:n ganska högt. ...ett himla smällande i alla grindar och blev en aning irriterad direkt. Av detta uppvaknande har det dax igen...ett nytt migrän anfall var nära. Tog mina mediciner och la mig igen.  Somnade som om någon slog mig i huvudet!
Självklart mår min kropp lite si och så idag efter gårdagens insats men det är bara knipa igen då det är helt självförvållat. Jag visste ju detta så idag blir det en lugn dag. Ska försöka få lite lättare saker gjorda iaf.
Ska nu börja med att göra mig och mina babes klara så jag kan åka ner till doktorn en sväng. Det är nu dax igen.
När jag sedan kommer hem får vi se vad jag orkar idag. Ansträngarna blir nog inte så stora då jag är loj efter mina påhitt igår. Skitaktigt är det men roligt var det....så det så!
Jag återkommer som vanligt under dagen men nu måste jag sätta fart. Ha en bra dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar