Summa sidvisningar

lördag 12 juli 2014

Kände mig duktig...

God morgon alla nära kära och vänner <3

Nu har jag tiden för att delge vad jag har pysslat med mer än att fixa husvagnen. Tomten såg ut som attan, helt igenväxt. Det var högt gräs och hela rabatterna var totalt igenväxta vilket får mig att bli en aning ledsen. Eftersom det har varit så varmt och sjukt varmt för att vara i husvagnen vissa perioder så har jag satt fingrarna på annat. Under både torsdagen och fredagen så höll jag på i trädgården så mycket jag bara kunde.
Fredagen hade jag inte så mycket kvar utan hade trimmat och klippt en hel del redan. Hade en del kvar samt hundskit på tomten och i hundgårdarna igen. Hade det sista att ta hand om i husvagnen också.
Startade min fredag med att måla ett varv i husvagnen, klippte sedan gräset som var kvar, plockade hundskiten överallt. Under tiden städade Johanna inne vilket var sååå skönt.
Vi snodde in i duschen och fixade till oss något For ner till apoteket efter mediciner igen, systemet för förfriskningar till helgen, Willys för att storhandla, Jysk för ett madrassöverdrag till husvagnen, apoteket igen för de sista medicinerna som inte fanns på första apoteket. Johanna och jag hade en stund för oss själva och käkade en trevlig lunch på Braskens krog och hade bara en trevlig mamma dotter stund med mycket glädje. Efter detta skjutsade jag henne till bussen för att fara vidare in till staden för att umgås med sina kompisar och sedan stanna hos en av tjejerna tills imorgon. Så hinla roligt att hon har ett kompisliv med många vänner och att man alltid kan lita på henne. Hon berättar alltid vad de gör, vart de är, hur de har det, man kan alltid lita på henne. Hon utsätter sig inte för en massa konstiga situationer. Jag är inte van vid det från tidigare erfarenhet då det har smygits bakom ryggen, man har utsatt sig för olika konstiga situationer, man har ljugit och lev i en fantasivärld , men Johanna är absolut inte sådan. Jag har aldrig krävt att hon ska berätta så mycket som hon gör men vi har en öppen dialog och hon hör frivilligt av sig och är trygg med att jag vet allt vad hon gör. :)

Ja nu har jag pratat om lite allt möjligt men min tid bör jag rinna iväg då jag ska agera frisör idag innan jag ska vidare på fest hos goda vänner så jag får nog avsluta nu för att hinna med dagen.
Jag skickar ut lite bilder som jag lovat ...
Önskar er alla en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar