Summa sidvisningar

onsdag 16 juli 2014

Med Bästa

Ja nu tar vi väl ett inlägg som vanligt.

Igår var en fantastiskt rolig dag, en alldeles egen dag med min underbara  Johanna. Det var en dag som har varit efterlängtad länge men aldrig blivit av. Jag berättade inget för henne alls eftersom jag var rädd att svika henne om det inte skulle kunna bli av då jag mår lite si och så mellan varven.
Vi for först in till staden och käkade lunch på Max, vilket var lika gott som vanligt när man är där. Anledningen till just detta mathak var att vi visste att det inte skulle tjyva så mycket av tiden vi hade tillsammans denna dag.

Vi for runt åt alla håll kändes det som, åtminstone när vi kom hem.
Vi startade med Mediamarkt där vi köpte en data kylare till hennes Mac dator som blir riktigt varm mellan varven. blev något litet till men oväsentligt
Vi fortsatte sedan till Maxi Huset på Ingelstad då hon kan affärerna utan och innan inne i City redan efter allt spring där sedan hon började gymnasiet.
Vi var på Kappahl, Cubus, Lindex, Ginatricot, skopunkten, gyldfynd, Glitter, och flera andra ställen. Hon såg att jag hade enorma besvär att kunna ta mig fram till slut men jag envisades att vi skulle bli klara då man inte vet när vi kommer iväg nästa gång. Hon förtjänade verkligen denna dag. Hon har varit så duktig och hjälpsam och jag kan inte tacka tillräckligt. Det betyder så mycket när man kan få lite hjälp lite då och då utan att behöva tjata på sina familjemedlemmar. Hon har verkligen varit en gullig tjej utan sura miner på sista tiden vilket jag tacksamt tar emot.
Vi råkade springa över reor lite här och där, så även jag köpte lite nytt vilket jag inte alls hade tänkt. Det var så roligt att se henne så glad för de saker hon fick, och det bästa är att hon ber aldrig om något som hon inte kommer att använda och säger till vad hon har och inte har och vad hon behöver eller ej.
Hon fick 2 par nya skor, ett par vanliga slit och släng som hon kan ta till när hon fördärvat de som hon nu har och så fick hon ett par snyggare höstskor som hon gillade starkt.
Hon fick två nya halsband, lite örhängen, en pudersudd, några toppar och en kjol. Kommer inte ihåg riktigt vad det var men så köpte jag henne ett litet halsband som hon inte visste om, ett som jag bara kände att jag ville ge henne.Varför förstår ni när ni kikar på bilderna. Själv köpte jag en klänning, en kjol, och några toppar samt några nya krimskrams smycken.
Ja vi hade en riktigt trevligt och rolig dag tillsammans, dock tvingade jag henne att ställa upp framför kameran så jag fick visa min fina tjej med sina nya prylar.
Försökte att fota vad jag själv köpte men det blev en muppbild och sedan gav jag upp... ;)

Hoppas ni andra har haft en kanon dag ni med det har i alla fall vi.
Här är nu några bilder från igår ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar