Summa sidvisningar

fredag 11 juli 2014

Måsten är inte slut...

Godmorgon alla nära kära och vänner <3

Sitter nu som vanligt i uterummet med min morgonkopp med kaffe och filosoferar medans jag försöker vakna till i huvudet. Har tagit mina mediciner och hoppas nu på att jag ska kunna bli 100 så jag kan få allt jag vill gjort idag. Har hela listan i huvudet full så jag har en vision om att allt skall gå på löpande band ;).
Just nu när jag tittar ut ser det väldigt lovande ut med tanke på att det faktiskt finns något moln på himlen vilket är skönt om det är när jag tänkt stänga in mig i husvagnen ett tag igen. Har tänkt att bli klar nu under förmiddagen och sedan ta hand om så mycket annat jag bara kan hinna med. Det har nu sista veckan varit otroligt skönt att min vansinniga ryggsmärta knappt visat sig om jag jämför med tidigare.  Tror det är värmen som gör sitt. Visst är det lite jobbigt när det är för varmt mellan varven men jag tackar gud för att jag kunnat ha några smärtfria dagar. Visst migränanfallen har varit många men jag har ju kunnat häva dem i tid så jag inte blivit liggande hela dagarna.Det ser jag som ett plus i kanten ;)
I natt blev det inte s värst många timmar men hoppet om en bra dag är uppe och många gånger blir tillvaron vad man gör den till och jag ska gör mitt yttersta idag.
Skulle vara otroligt lättande att kunna vara klar med några saker och inte bara ha en hel massa påbörjat.
Valde inatt att sova på soffan då jag blir mer störd i min sömn under morgonen för att komma upp, jag är ju inte världens morgonpiggaste om man säger så. Nu kanske det inte är så konstigt ibland. I natt var jag vaken när Emelie kom hem vid 02.40. Lade mig sedan efter att ha kollat om det var hon men kunde inte somna. Tankarna om alla sysslor for runt i mitt huvud. Det ska bara gå idag har jag bestämt.
Hoppas nu bara jag får rätt.
Nu har jag inte tid att skriva mer, ska nu skriva en lista på vad som ska handlas senare så det blir gjort. Johanna kom nyss upp och gjorde mig sällskap, så nu ska vi slå våra kloka huvuden ihop och se vad vi kan göra.
Önskar er alla en underbar fredag och jag återkommer vartefter, jag har ju utlovat bilder under dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar