Summa sidvisningar

söndag 6 juli 2014

Skönt att du tror på mig!!!

Oj nu har jag åter glömt något igen! Är så vansinnigt tacksam för att ni faktiskt tror på mig och att jag både blir bättre och lär mig leva med mina bekymmer med mina diskbråck. I förrgår fick jag en present av min kära make...en riktigt racer åk! Har ju inte kunnat använda en cykel på länge nu men mina förhoppningar är stora! Jag köpte mig en moped för att kunna ta mig fram på samma sätt som med cykel men den har bara dött i ett så jag köpte nog en super dålig moped som inte går att laga. Nu har min bror hållit på med den i 3 månader utan att lyckats få igång den så nu har jag tröttnat och gör ett sista ryck. Har bett Patrik att köra ner den till en moppemojje så jag kan få ordning på den, snart har hela sommaren passerat och jag har endast provkört den en gång tills att den dog för mig. Ska nu bli intressant om det är dödsstöten och om jag blivit grundlurad av den jag köpte mopeden av eller ej.
Hur som så får tiden utvisa och nu har jag provkört min nya present ett varv på tomten och gissa om Ebba blev glad..
Ett stort Tack älskling för min fina röda <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar