Summa sidvisningar

tisdag 15 juli 2014

Hur man mår syns inte alltid utanpå....

Goddag alla nära kära och vänner ♥

Innan jag sätter mig med något annat, kände jag att jag var tvungen att visa min verklighet många dagar som ingen ser. Allt man ser ska man inte döma efter skalet utan insidan....
Idag har jag haft en helvetesdag men mår bättre nu men nu är klockan över 14. Det känns inte rättvist alla gånger men så är det....man väljer mycket i livet, tar olika vägar genom livet. ..kroppen är slut därefter men själen mår hur bra som helst. Skulle jag valt en annan väg? Svaret är nej, men jag skulle varit mer rädd om mig själv...det är vad jag bittert fått lärt mig.
Även om man gör saker eller ser frisk ut så är det inte alltid sant vad ögat ser...tänk till innan man talar är mitt råd. Ska man döma ska man också veta.  Jag brukar nästan aldrig visa mig på bild men har vant mig "lite" men har absolut inte visat min sista bild så här. De som kan se mig så är min familj....ingen annan.
Morgonen ....ja hela dagen faktiskt har jag haft svår smärta i rygg och nacke tillsammans med ett härligt migränanfall men av den mildare graden då jag även denna gång lyckats häva detta.
Hoppas ni alla haft en bättre start på  dagen än jag. ..
Glöm inte att allt ögat ser är inte allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar