Summa sidvisningar

torsdag 3 juli 2014

Nöjd!

Uterummet har fått sig en ny omgång...köpte rullgardiner som Patrik har satt upp vilket blev riktigt bra. Passade in riktigt bra och är jätte nöjd. Vi hade tur när vi var på Ikea då vi sprang förbi för att köpa glas till bröllopets välkomstdrink. Dessa var 70% rabatt på just då så vi köpte hit och till husvagnen samt några extra fast svarta till boden. Glasen vi då skulle ha och jag köpte 6 paket av lyckades just då vara family pris på och murgrönan som dekorerade borden med fanns även här till en väldigt lågt pris så jag köpte med även det då. Under veckan som bröllopet gick av stapeln så fixade även Patrik ett sybord till mig då jag gav ett förslag vad han kunde bygga så länge tills jag hittar det som jag vill ha. Snäll som han är så tillfredsställde han fruns önskan och nu är det bara benen på bordet för mig att måla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar