Summa sidvisningar

söndag 6 juli 2014

Natten fortsatte...

Nu kan jag fortsätta att berätta att kvällen var helt lyckad och vi hade riktigt roligt. Jag och Johanna tog oss en tur i båten och snart nog fick jag ro utav bara den. Ebba såg mamma ute på vattnet och ville nu upp i båten. Nu hör till saken att båten inte är riktigt att lita på för den typen av aktivitet....så det blev att ro som atta  för att hon inte skulle hinna med. Ja Ebba var riktigt väl motoinerad vill jag lova....och snällt för höfterna. Alice hjälpte vi i men hon hade ingen egen lust om jag säger så....men det kommer ;-) Än så länge vill hon inte bada men det löser sig.
Patrik och jag avslutade natten med en promenad i det dova månskenet och vår genväg blev en senväg och kl 03.00.
Hur som så var det trevligt och rogivande
Tack för en händelserik dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar