Summa sidvisningar

torsdag 3 juli 2014

Att jag hade fel!

En aning deppig kan man bli för mindre faktiskt! Trodde den där jäkla fluginvasionen blivit bättre men så fan heller!
Jag putsade hela uterummet...alla fönster och speglar i tisdagsnatt å det var riktigt fint och det kändes så bra.
i tisdags när jag hade sprutat mitt på dagen fick jag under eftermiddagen veta att även Patrik hade sprutat på morgonen! Efter detta är det nu sprutar ytterligare 2 ggr till, det är dammsugit efter varje gång. Jag har satt upp de där töntiga flugfällorna som jag fick av Anticimex, gjorde slut på 3 paket direkt! Har även satt flykill med ett helt paket i fönstren vilket innebär 2 remsor i varje. trots detta höll jag på att bli tokig. Lena var här nere en sväng och viftade, Jenny Annas dotter talade om att vi hade mycket flugor  samt Jenny W och Anna K bara suckade och skakade på huvudet...
Gråter blod på detta snart, om det ändå kunde vara i normal mängd....så som det har varit under alla år tidigare när jag var och hälsade på farmor här, vad har hänt??!!
Här visas gårdagens inköp 49kr, 169kr och 70kr (den sista med klara remsor var onödigt dyr men jag var lat)
Fällorna sattes upp strax före 17 igår och det är även sprutat och dammsugit vid 20 tiden medans vi åt....
Avgör själva om det är normal mängd av flugor på landet....
Nu kan inte dessa skita ner mer i alla fall!

Ett och annat as har ju fastnat på de små remsorna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar