Summa sidvisningar

måndag 7 juli 2014

Nu tar jag semester!

Ja nu kära  vänner har jag en stund över igen...tänkte då varsko om dagen vilket jag blev avbruten i tidigare.
Har som jag sa tidigare varit hos doktorn idag..åter en ny. Ficn nya sumatriptan och kollade över så alla mediciner fanns att hämta ut. Vi diskuterade ganska länge mitt fall och hon tyckte som jag att behövde få leva. Jag berättade att jag försökt via sjukgymnasten men att det inte fungerat. Jag berättade hur jag lever mitt liv och att jag saknar det och blir tokig av att inte få göra något. Hon fick veta exakt hur jag tänker och resonerar och hon tyckte jag var sund i mitt tänkande. Hon kunde inte göra så mycket nu eftersom hon inte är min ordinare läkare. Nu väntar jag på resten av alla instanser.
Det som nu är annorlunda är att jag ifrågasatte cykling igen...vilket denna kvinna tycnte var en bra idè om jag kan. Åhh vad roligt att höra. Hon tyckte även att så länge jag sitter i den ställningen och inte skumpar så ska jag se till att göra mig glad med fyrhjulingen och mopeden. Hon tyckte även att jag skulle göra precis vad jag har lust att göra men ta det försiktigt. Har nu bokat en buggkurs med Patrik på samma tid som Kalle och nu även Micke så nu jäklar gott folk ska det bli fart på kärringen ;-). Har även tänkt ta srmester denna vecka och bara göra det jag tycker är roligt utan några måsten....ATT DET KÄNNS BRA SKA NI VETA. Det är ett beslut som inte är vanligt. Ja har även nu tänkt att träna babesen att träningscampa på tomten under tiden som jag grejar klart i den och nu slå några flugor i samma smäll..:-).
I nästa inlägg ska jag berätta vad jag har gjort på min första semesterdag :-)
Nu blir de kaffe i solstolen på gården med Patrik när Ebba och Alice ligger och softar bredvid..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar