Summa sidvisningar

torsdag 27 november 2014

Äntligen. ..

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

I måndags när Patrik var hemma en sväng så bad jag min kära att hjälpa mig att få upp mitt efterlängtade objekt.
Det är en ny uppblåsbar bubbelpool, vilket vi haft tidigare och njutit av åtskilliga gånger och även tillsammans med kära och vänner. Vi har haft många trevliga och mysiga stunder i samband med poolen så nu har vi skaffat en ny då den förra gav upp i värmningen.

Det har nu tagit ett tag att fylla den och värma. Värminingen går på 2 grader i timman. Men igår onsdag var det äntligen dax igen! Poolen höll 40 grader och det var dax att inviga den. Åhhh, vad jag har saknat detta...det var så skönt! Bara njuta av värmen och bubblorna som masserar kroppen oavbrutet. Inte alls dumt med att avsluta dagen med att krypa ner i ett varmt nakenbad och mysa ;)

Upptagen ur kartongen...

En del av uppblåsningen klar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar