Summa sidvisningar

söndag 9 november 2014

Lördag 1/11 dag 5 kvällen

Vi fortsatte vår dag efter vår trampbåtsfärd genom att gå tillbaka till poolen för att bada lite till innan baren och poolen stängde. Vi hade käkat i strandrestaurangen lite tidigare mellan våra förfriskningsvändor. 
Vår service från baren började nu att avta en aning och vi misstänkte varför. Jag hade nog inte tänkt på det om inte Patrik hade sagt vad han tänkte. De saknar nog dricks, sa han...

Vi gick tillbaka till hotellrummet, sov en stund, löste lite korsord, tog en rom och cola och en dusch. Därefter var det som vanligt dax att äta middag. 
I vanlig ordning var man inte ens hungrig men man skulle ju bara smaka lite vilket resulterade i all man var proppmätt varje gång. När vi varit där så tog vi oss en drink i baren innan vi gick vidare ner till stranden för en liten kvällspromenad. Värmen var tät fortfarande trots klockans sena timmar. Nere vid stranden var det faktiskt mer upplyst än vad vi hade förväntat oss måste jag säga. Man såg liksom alla krabbhål där glaskrabborna far ner i ren panik i hålen när man passerar.

Man såg även lite andra krabbor men inga jätte stora.

Här är en krabba som svepte förbi oss, jag tyckte dock den var lite läskig men jag höll mig en liten bit ifrån den och Patrik fick gå fram och fota ;)

En lite stund i en solstol i natten under ett halmparasoll. Bilderna är tyvärr ganska grumliga  eftersom det är väldigt svårt att ha linsen på kameran ren....men det är smällar man får ta.

Ett vakttorn där badvakterna ska sitta. Jag såg nog en badvakt under hela vår vistelse. Det fanns ändå inget att vakta där ute ;)

Goda försök till kvällsfoton på poolen men de gick inte heller så bra ;)



Här är vårt hus och vårt rum är det längst upp till höger.

Hus 13 rum 16 var vårt 1316

Ganska trevligt ;)

Så här slutade vår kväll, en lugn och skön dag med mycket sol och inget jobbigt stoj utan bara softa...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar