Summa sidvisningar

söndag 9 november 2014

Fredag 31/10 dag 4


God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu på balkongen och njuter av fåglarnas sång men försöker att inte höra acn:s brummande nu igen. Kan lova att det är ett riktigt störande ljud som man helst skulle vilja slippa. Det är ganska skönt de stunder som strömmen går innan aggregaten går igång igen. Det blir en riktig tystnad en stund då så man får vila öronen. 
Tror att jag ska sätta i mina lurar i öronen en liten stund för att få känna igen mitt liv ett tag. Visst är det  skönt men jag saknar lite variation. Här är allt likadant varje dag.

Vi smög iväg från poolen något tidigare så man kunde få lite varmvatten att duscha i på rummet. Det har visat sig att det tar slut när alla verkar ta en duscha samtidigt. Det var som Vi anade...idag fanns det varmvatten. Idag va det ju fredag men jag var i inte speciellt upplagd för något. Patrik lade sig med ett korsord och jag försökte skriva dagbok men somnade. Blev väckt efter ca 30 min.
Vi tog en sväng för att äta middag igen. Det skulle vara halloweenfest på discot. Hela matsalen var uppdukad på haloween vis och personalen utklädda. Riktigt roligt att se...de verkligen levde sig in i sina roller mellan varven :-). Klockan tickade men gick väldigt sakta så jag var fortfarande  lika trött. Orkade inte att gå till diskot utan vi beslöt oss för att knalla till rummet. Vi skulle lösa lite korsord men vi båda somnade åter igen och sov då för natten.
Så här trött vet jag inte om jag är hemma direkt   ;).
Skulle kunna tänka mig att det är värmen och sysslolösheten som gör det...

Tyvärr hann jag inte fota inne i restaurangen för de var så satans snabba att ta ner allt för att dekorera inne på diskot med prylarna, men det var skitfränt att se ;)

Efter att nu har duschat och fräschat till mig är jag inte alls så pigg som det ser ut. Jag är så himla trött men vågade knappt säga det till gubben. Till slut så knäcker jag den kommentaren och får då samma gensvar hahaha

En liten kopp kaffe på balkongen...bara lugnt och skönt så här på fredagen.

En stund på balkongen, här har vi nu dragit ut golvlampan så vi kan se vad vi heter ;)

Kvällens sysselsättning, inte helt fel det heller måste jag säga. Känns bra när man är trött ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar