Summa sidvisningar

lördag 15 november 2014

Shoppingen i Stockholm

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag var ju i Stockholm i onsdags och shoppade lite så nu tänkte jag delge vad som fick följa med hem. Jag hittade en hel del som jag blev väldigt nöjd över till bra pris i mitt tycke. Sist jag handlade kläder var när vi var på Ullared och då blev det lite grann men hittade inte så jätte mycket som var av intresse. Det jag köpte då var mest byxor och toppar men några roliga kläder förövrigt hittade jag inte direkt. Det som jag stormtrivi i som jag köpte då är min skinnjacka. Tyvärr sprack den lite i skinnet vid fickan så jag fick dra igång min symaskin och laga det och jag vet inte hur jag bar mig åt men det syns knappt. Blev väldigt nöjd av vad jag klarade av. Drog mig länge innan jag väl gjorde ett försök. 
Jag har ganska mycket kläder nu  igen eftersom jag har kunnat plocka fram en hel del av mina gamla kläder som jag hade vuxit ur när jag gick upp i vikt men nu är nog i alla fall hälften tillbaka i skåpen igen :)
Så jag ska vara ärlig och säga att köpen i Stockholm var inget jag var tvungen att ha utan bara suget efter att jag ville ha lite nya fräscha vardagskläder...ja så var det ;)

Ibland kan man visst få till korten ordentligt hahaha, värsta muppkortet  blev det. Men jag ser ju ut så här med mellan varven i vardagen så jag bjuder på det ;)

2 linnen ett svart och ett vitt 100kr för 2st, 1 t-shirt svart/vit väldigt tunn och behaglig 50 kr, detta köpt på Lager 157. 3 st kjolar i svart, grått och rött, kostade 99 kr st och är köpta på Newyorker. Riktigt mjuka och sköna. Känns bra att kunna använda sådant igen vilket jag inte gjort på många år nu. Ett kanon hjälpmedel för att inte bli kall om ryggslutet då jag får så mycket ondare när det blir kallt.

2 tjocka mjuka cardigans i grått och vitt á 100 kr st, 2 t-shirtar á 50 kr st och 3 par super mjuka och sköna trosor 3 för 100 kr allt köpt på Lager 157.

Alla kläder provade i butiken och satt bra. När jag kom hem och satte på mig dem så trivdes jag ännu bättre i dem än vad jag faktiskt trodde och hade kunnat hoppas på.

79 kr på Finn in

Köpte en extra äggtimer. Visste att det var någon som varit på besök hemma hos mig när jag kokade ägg och ville ha en sådan men kom inte ihåg vem det var. Nu vet jag vem det var min kära Ullis, och gissa om hon blev glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar