Summa sidvisningar

söndag 23 november 2014

Dagen före fest med underbara...

Morgonen började som vanligt ...klockan ringer...man åmar sig åter igen upp till en ny dag. 
Hugo ringde personligen igår för att han inte accepterade ett nej..då jag var upptagen att ha honom hela dagen. Patrik skulle vara hemma idag så vi var överens med Hugo att yan i så fall fick vara lite hos oss båda annas kunde vi inte...så blev det. Till en början så var han med mig...och hundarna förstås. Medans han gosade så betalade jag räkningarna jag var tvungen. Hade blivit något konstigt med A-kassan vilket de bad om ursäkt för...kommer inte nu behöva betala dit förren mars!
Skulle ha skrivit bloggen men hann inte. Vattnade blommor och snyggade till dem.
Dammade övervåningen och dukade medans Hugo var med Patrik och byggde mathissinredning. Märkte ut för handtag på hissen..hittade äntligen hjälpmedlet för det som jag letat efter. Helt plötsligt så skulle Patrik åka. De ringde in honom på jobb...nu fick jag lite problem. Hade massor att göra men fick lägga det till viss del åt sidan tills Emelie kom för att hämta Hugo. När Patrik kom hem så gjorde han klart hissen...jag fixade käk...vi åt. Vi pkte ner och handlade det sista som behövdes...blommor...korg...garnering och lite annat. Måla dörren som jag tänkt brann inne...likaså att städa badrummet idag.
Jag bakade en special tårta till Gunn och Paul som lades ihop. Till slut garnerade jag 3 smörgårstårtor och fy satan så skönt när det var klart. Hadr nu ont som fanken och var jättetrött. ..ville nu sova..
Jag var inte svårvyssad när jsg äntligen var klar...

Ebba kan inte låta bli utan tigger om Hugos uppmärksamhet så fort hon får chansen. Hugo är dock inte alls sen med att svara men mysiga kramar <3. De är verkligen underbara att se tillsammans...:)
Hugo är på besök hos faster igen <3, han drar sig mer och mer till Ebbas mysiga inbjudan till kel <3

Dukingen inför helgen är i full gång, blommor kort och lite annat återstår.

Nog är han lite glad åt att få bygga lite ibland i alla fall. Här håller han nu på att göra den sista lilla biten på sin uppfinning ;)

Här är nu Patriks lösning på inredningen i mathissen :)

Yes!! Jag tog den först!!!
Alice vill verkligen testa Winstons korg, hon begriper dock inte hur han gör!!!!

Yeeey!!! Jag gjorde det! Jag kom ner i den....bekvämt? Det gör inget ;)

Ebba däremot är lite större men vet hur man tar sig ner i den något smidigare...om det är så skönt...ja det vet nog bara hon själv..

ännu en dag har nu passerat och en hel del har nu åter hänt. Har fortfarande massor kvar att göra tills besöket kommer imorgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar