Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

Måndag

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ännu en dag som inte var fullt så aktiv. Man har liksom inte kommit igång här hemma än. Jag har fortfarande försökt att skriva ifatt så mycket som bara går och som jag orkat men allt tar väldigt lång tid. Patrik mådde inte bra idag utan var nog en aning febrig och sov en stor del av dagen. Jag skrev den tiden han sov. Tog och packade ur våra väskor som jag nu blängt på sedan vi kom hem för att ta tag i, tvättade 2 maskiner där ur och även en maskin med leriga handdukar efter alla tass-torkningar man gjort sedan vi kom hem. Hela tomten är super lerig så det går inte att ens titta ut utan stövlar tror jag.

Under dagen pratade jag med Ullis och nämnde att vi tänkte komma förbi för att hämta bilen och videon som var hemma hos dem men att vi gör det senare. 
Micke hörde av sig och sa att han inte kunde komma med på dansen idag eftersom han jobbade så han kunde inte ta ledigt. 
Ringde till Ullis lite senare under dagen och åkte dit och tog en fika när vi hämtade bilen.På vägen hem åkte vi förbi Move in och tog hem en varsin pizza för att hinna med att få något i magen före dansen under kvällen.

Vi dukade upp i all hast hemma och jag kände att jag fick kasta i mig maten, kände mig super stressad och mådde sedan skit när jag hade ätit klart. Var helt uppsvälld och det stod mig upp i halsen, mådde inte alls bra.
Patrik mådde inte heller kanon men orkade följa med och dansa i alla fall. När vi kom dit var Kalle lite sen men han hann komma dit i alla fall fast att han trodde det skulle skita sig idag eftersom han hade fått åka till Flen idag. Han varskodde att det kunde bli svårt men lyckades komma i alla fall :).

Det gick lite sisådär idag, vi hade ju varit borta 2 ggr och de hade lärt sig en ny tur som vi nu fick lära oss. Vi hade riktigt roligt i alla fall :).
Efter dansen åkte vi hem och Patrik gick och lade sig med en gång. Han skulle upp och jobba i morgon så han behövde vara pigg.

Jag satt kvar nere, hade ingen ro att göra något alls men ändå världens lust...så delat.
Var jätte rastlös, och hade svintråkigt. En vän skickade till mig i chatten för att prata lite och önska oss välkomna hem.
Vi pratade en stund och jag blev tillfrågad att hjälpa till att klippa klorna på hans hund, vilket jag lovade att hjälpa till med. Jag tror inte kanske att jag behöver, men ställer upp om jag kan så klart. Det är så att klorna tydligen är ganska långa så antagligen är nog pulpan medväxt så jag antar att det bara går att toppa men att man får göra det ganska ofta ett tag framöver. Får kika hur det ser ut.

Till slut så var jag uppe på övervåningen en sväng och såg att Patrik var vaken så jag beslutade att gå och lägga mig jag med även om jag hade tänkt att sova på soffan. Eftersom Patrik mått så skitaktigt så kände jag att jag gärna höll mig undan en bit för jag vill gärna inte bli sjuk.

Klockan var nu åter igen massor, typ 2 eller så. Somnade ganska snart för när jag lade mig märkte jag att Patrik glodde på en gammal 007, vilket jag avskyr så jag vände mig och drog täcket över huvudet och somnade Tack och lov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar