Summa sidvisningar

tisdag 25 november 2014

Avslutar något roligt...

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Igår var en skitaktig dag skulle jag väl kunna säga utan att ta i. Jag var mer eller mindre liggandes hela dagen. Jag hade glömt mina piller på kvällen och det är som vanligt inget bra alls. Jag var även för trött och sliten för att ta morgonens efter ordning vilket var helidiotiskt. Detta resulterade i att även migränen var påtaglig. Vid lunch så klämde jag ner dem och fick lägga mig igen, helt död.
Har en himla tur att mina babes känner av dagarna och respekterar min hälsa för dagen.
Fram emot 3 tiden så var jag så pass ok att jag tog mig in i duschen men hade inte kunnat sovit alls. Väl klar där så var det liniment som gällde ...hela ryggslutet och hela nacken och skulderbladet på vänster sida.
Att jag luktade!!
Jag gick ner och satte mig med ryggen vid brasan ett tag för värmen vilket alltid känns bättre efter en stund, sedan var det dax..
Dax att åka in till Norrköping för sista dansen på kursen. Det gick vägen även om jag några timmar tidigare bara ville dra något gammalt över mig.
Vi hade som vi brukar, väldigt trevligt, samt ett bra avslut. Vi åkte alla 4 hem igen och beslutade oss för att gå vidare inom omrädet. Jag har fortfarande samma inställning, går det så gör det vilket är roligt men om jag inte klarar av det så får jag ställa mig åt sidan. Hur eller hur så är det skönt för psyket med. Skönt att lära känna nya människor, nya kontakter, många skratt och glada stunder...och som pricken över i...lära sig nya saker. Man känner att man faktiskt fortfarande lever, och att kroppen får röra på sig.

Jag hade slutligen haft en bra dag tack vare just detta...hoppas även er dag var en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar