Summa sidvisningar

lördag 22 november 2014

Det finns så mycket att berätta....

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu är det lördag och jag har inte skrivit något som händer här på hela veckan! Denna vecka är fortfarande inte slut men jag är..
Veckan har varit vansinnigt intensiv....grejat nästan dygnet runt eftersom jag inte kan i längre stunder och smärtan hindrar vissa saker. Igår och även nu är en tid då jag för sota för det jag utfört...men ibland kan det vara värt det. Jag får ju skylla mig själv...så är det. Jag vill så mycket och kan inte helt acceptera hur jag numer är och blir när jag gjort saker som jag inte borde. Nu denna vecka har det varit FÖR mycket känner jag just nu.
Ingen har en susning om vad som sker här för tillfället men lugn det kommer. Jag ska berätta även om jag nu ligger efter igen.
Det händer saker hela tiden skulle jag vilja påstå. Nästa vecka kommer vårt liv att ändras ännu en gång. Jag ber en stilla bön över att det kommer fungera....och självklart har jag med ett fast beslut och sann medkänsla tagit mitt ansvar ännu en gång så nu är det bara att få det funka i praktiken. Än så länge har jag inte gjort många misslyckanden i mitt liv så varför denna gång?
Värst är att allt går så fort! Man hinner knappt med! Så nu fram tills imorgon så avslutar jag denna vecka med det jag planerat utföra och förbereder mig mentalt på en helt ny tillvaro och förändring i livet tills nästa vecka. Kommer att behöva morgondagen att sortera tankarna och förbereda det praktiska inför kommande tid. Livet kan ändras på en femöring...det vet vi ju alla. Man skall aldrig ta saker förgivet. Man måste alltid stå i beredskap för sina handlingar och ta sitt ansvar.
Nästa veckas förändring hade jag varken tänkt eller planerat men jag tar självklart mitt ansvar utan att blinka 2 ggr. Därefter får jag lösa situationen till det absolut bästa som alla förtjänar.
Min famn står helt öppen för dig...jag älskarn dig hjärtat, du är välkommen 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar