Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

Söndag

Denna dag har jag inte mycket alls att berätta om. Jag fortsatte med mitt skrivande och gjorde faktiskt inte ett enda dugg vettigare än så. Patrik var ute och grejade, han flyttade husvagnen för att kunna elda upp sophögen som vi inte kunde göra innan vi åkte på grund av blåsten. 

Vi kände att idag blir det ingen dansträning utan vi varken orkar eller känner att vi har tid till det. Micke hörde av sig och undrade om vi skulle med dit man som sagt så avböjde vi. Kalle skickade ett meddelande och undrade om han kunde få komma förbi på en fika vilket gick bra. Vi skulle ha åkte till *Ullis och Ludde för att hämtat bilen som vi lämnade där för reparation medans vi var borta men orkade inte det heller. Man var verkligen en aning avdankad och jag hade bara i huvudet att få ner alla intryck och upplevelser i text medans det är färskt så jag kan dokumentera detta :)
Johanna pluggade hela dagen men gick och lade sig skapligt.

Patrik och Jag somnade ca 03.30, helt sjukt vad man vänt på dygnet :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar