Summa sidvisningar

fredag 14 november 2014

Torsdag

Goddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag har varit en lite knepig dag. Patrik kom upp och väckte mig kl 11.30!!! Fan halva dagen hade ju passerat..
Jag vaknade kl 6.45 och var då uppe och tog ett bloss men tyckte inte att det var riktigt dax att gå upp då alla andra låg och sov. Patrik hade visst pratat med mig vid 8.30 tiden men det har jag inget minne av överhuvudtaget.
När jag vaknade så frågade Patrik om han skulle skjutsa hem Gunsan innan han körde iväg med Johanna till käkkliniken och det fick han gärna göra, jag var ju inte riktigt vaken ännu.
Tyvärr hann jag bara att träffa Gunn i ca 15 minuter innan hon åkte igen, det kändes lite knort men vi får ta igen det vid ett senare tillfälle.

Förövrigt idag har jag pratat men rara Kalle i chatten som idag ligger hemma och är sjuk. Hoppas att han kryar på sig. Fick en förfrågan om jag ville hjälpa honom att sy gardiner till jul och känner väl att tiden är väldigt knapp så det reder jag nog inte ut. Har fått sådana förfrågningar tidigare gällande gardiner och lite annat men har inte haft möjlighet att hjälpa till då jag haft alldeles för mycket annat att göra.
Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät framför tv:n som Patrik sover till efter vi för några timmar sedan käkade lunch. Skulle egentligen åkt och handlat men har verkligen ingen lust alls till det. Har precis suttit och försökt gnuggat de grå för att komma ihåg vad jag gjort under sista veckan för att skriva ner det. Har legat efter i dagboken som tusan vilket jag fortfarande gör just nu men jag kanske kommer ifatt snart då det inte hänt så himla mycket de sista dagarna sedan jag kom hem.

Några timmar senare.....

Yeeey nu är jag ifatt!! Har suttit och skrivit klart hela veckan idag så nu är jag på rätt dag. Har fortfarande inte fotat de grejer som jag handlat men gör det säkert imorgon för jag vet att många är nyfikna på vad jag pysslar med ;)
Patrik gick och lade sig för länge sedan nu men jag ville göra klart detta. Hundarna har varit super gulliga idag och lyssnat duktigt när jag lattjat lite med dem. Jag har åter igen låtit dem söka samt att de fått roa sig med lite kontakt lekar. De går verkligen framåt. Jag frågade Patrik om och när han tänker åka på hockey då jag vill veta lite i förväg. Han sa att han inte hann hämta biljetter utan var i så fall tvungen att köpa den denna gång. Nu visade det sig att det tydligen var en match han var mer sugen på än många av de andra så jag sa åt honom att köpa en biljett om han ville och åka...mig spelar det ingen roll men jag vill veta nu inte imorgon eftermiddag då alla andra redan är helt uppbokade om man kanske får ett ryck att göra något.

Hoppas er dag har varit av god karaktär. Det bästa med min dag idag är att jag kommit ifatt äntligen ...
Puss så syns vi senare babes ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar