Summa sidvisningar

fredag 28 november 2014

Ännu ett mål nått...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag är ingen vanlig dag...idag är en dag då jag vaknade upp efter några timmars sömn och besannade känslan.
Min känsla förde mig till vågen även om jag nu smaskat lite godis...inga mångder men mer än på länge...hela helgen har det även ätits smörgåstårta så jag tänkte nog att denna dag lär dröja. Jag var så nära målet för ett rag sedan men trodde nu jag skulle få kämpa tokig för att nå det.....
Konstigt nog så fortsätter jag att gå ner...sakta men säkert. Jag bantar inte utan äter vad jag vill...dricker vad jag vill och när jag vill.
Jag äter inte ofta godis längre...inte vanlig läsk...försöker att inte äta så sent och mindre portioner samt i dem mån jag kan röra på mig...det är allt. Har nu tappat 10.9 kg totalt vilket känns suveränt skönt. Jag mår bra i mig själv...kläderna funkar och är massor fler att kunna använda. Orken är bättre de gånger jag kan röra på mig och självklart kan jag ibland vara nöjd när jag ser mig i spegeln.
Jag skyler mig inte längre för min man utan har inte längre några problem med att gå omkring hur som...det känns otroligt skönt. Det är verkligen jobbigt när man vantrivs med sig själv och står 45 minuter framför spegeln och provar kläder när man ska iväg någonstans. ..men allt sitter skit och man ser ut som en fet...valkad ladugårdsvägg! Så har det nu varit länge men nu är den tiden förbi!
Hoppad att jag kan peppa fler med min resa hit...inget är omöjligt man behöver inte sluta leva men det tar tid...

Ni som har/haft samma problem. ..lycka till.... 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar