Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

Fredag


Tjenixen igen! Åter i sverige...ååååh vad skönt att komma hem!

Resan hem gick bra, man kunde sova en del så tiden gick lite fortare. Det var inte riktigt lika jobbigt för kroppen med flyget hem som dit. När vi äntligen var hemma så hade Gunn redan åkt. Hon var inte i bästa kondition så hon åkte härifrån när hon visste att vi snart var hemma. En sväng till Media Markt på vägen hem blev det eftersom jag fått sms om att Johannas telefon var klar men död. Ni må tro att folk glodde när de såg Patrik och mig komma gående i pisstofflor och kortbyxor brunbrända och fina medans alla andra var klädda i stora jackor och varma skor samt en del i mössa :).

När vi kom hem så blev Winston super lycklig men han trodde nog han drömde en aning...hahaha.
Trodde det skulle bli ett himla liv på de andra brudarna men de var faktiskt jätte lugna och bara luktade som dårar på oss, men lugnet bestod vilket kändes extremt skönt. Vi gjorde inte ett dugg när vi kom hem mer än att hångla med hundarna som jag längtat efter. De var super mysiga <3


Här är första kortet på mig när jag kommit hem och åter besöker mitt älskade uterum :)

Alice lämnar verkligen inte min sida..

Kikade över min blommor som varit ute och i uterummet och är ni galna vad det blommar! Blev så glatt överraskad så det går inte att beskriva ...Guuud så kul :)

Murgrönan som jag köpte för att ställa som dekoration på borden till Adde och Jennys bröllop växer så det knakar, super kul :)

Ungefär så här var dagen då vi kom hem. Det blev jätte sent innan jag kom i säng. Man är en aning rubbad med tiden åter en gång så vi får se hur lång tid det tar innan vi är rätt i dygnen igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar