Summa sidvisningar

fredag 14 november 2014

Ska göra allt jag kan...

Godmorgon morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag är åter en ny dag . Den är grå som så många andra dagar har varit sedan vi kom hem från dominikanska republiken. Jag sitter nu och dricker en kopp kaffe och tar ett bloss efter att ha lagt ut ett inlägg på facebook. Idag är det fredag vilket brukar innebära städdag. Självklart kommer jag att ta en sväng om i den andan även idag. Ska försöka ta mig i kragen och ge mig ner till Willys för att handla. Alla grönsaker i kylen är nu slut. 
Natten har inte inneburit många timmar men den tiden jag sovit har varit bra. Känner mig ganska utvilad trots dygnets konstiga rytm. Min underbara babes ligger fortfarande och snusar tillsammans i biabädden.
För en stund sedan så såg jag något som jag inte vill se.  Jag upptäckte att Johanna fortfarande ger katterna mat på verandan hos henne, jag hade säkert mina ögon på ett tjugotal skator som knycker deras mat. Det värsta med att skatorna är det är att det skitar ner så fruktansvärt. Det är inte världens roligaste kanske.
Så här långt har morgonen varit en bra morgon jag ställde mig på vågen återigen och hade fortsatt att förlorat lite vikt utan att behövt anstränga mig ett dugg vilket är riktigt skönt. Nu är nästa mål ganska nära men det går inte fort men jag har inte bråttom.

Ska ta en kopp kaffe till, en repa in i duschen och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ska även försöka se till att komma till skott att fotografera de saker som vi hade med oss hem från dominikanska republiken samt det kläder som jag köpte i onsdags när vi var i stockholm.

Önskar er alla en riktigt bra fredag, själv ska jag som vanligt göra allt jag kan för att skapa en bra fredag för mig själv. Som vanligt återkommer jag senare.
Puss och kram och så syns vi om ni vill <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar