Summa sidvisningar

lördag 14 juni 2014

Åcaféet

Igår kväll avnjöts en riktigt god middag på Åcaféet nere i Söderköping.
Till detta serverades pomme. Johanna och jag åt likadant medans Patrik tog en planka.
Johanna körde ner mig i sin Doris medans Patrik fick cykla. När vi var redo ånte Johanna hem för att sedan hämta oss igen när vi ville hem. Vi gick till kanalkrogen och tog en cider där det vat svinkallt. En trubadur spelade...2 äldre män och en annan gammal man diggade till tusen.  Kändes inte riktigt i vår smak. Vi gick vidare. Vi gick vidare till crepperian och tog en öl. Vi ringde Johanna för att åka hem. Hon kom och hämtade mig och Patrik började gå hemåt. När jag var hemma så vände hon om för att hämta Pappa. Tack snälla Johanna för att du ställde upp för mamma och pappa igårkväll ♥.
Jag ska även skvallra...jag var inte rädd en enda gång att åka med dig..puss hjärtat ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar