Summa sidvisningar

tisdag 24 juni 2014

Nu börjar dagen på nytt

Herreminje så det kan bli ibland. Nu efter mötet Susanne och jag hade så däckade jag direkt ...orkade absolut ingenting mer. Har nu sovit i över en timma och varit helt död ....Ebba och Alice har legat  brevid mig. Efter man vaknat har jag lyckats ringa Anna som jag inte har haft tid men på x antal dagar. Har även ringt till en nyfunnen vän i norrköping som jag lovat att ringa i  flera veckor men tiden har aldrig stämt överens. Har även ringt till godingen Key som ska hjälpa mig inför bröllopetett möte som nu är boka på torsdag kväll. Märkligt att allt ska bli så rörigt ibland. Men snart är den jobbigaste tiden över hoppas jag inväntar lugnet efter denna helg. Om du nu kanske någon på våran adress...  jag fått för mig lite andra saker som nu kommer kanske inte bli så lugnt i alla fall under  men väldigt roliga saker ;-)
Har ni fått för mig att fixa till husvagnen invändigt. Och vad jag menar med fixa till det återstår att se.
Nu ska jag ta mig kragen och titta efter vad vi ska ha till middag idag... känns som jag längtar efter kålpudding och potatis... Det var länge sedan.  ska även ta mej ett varv för att se hur den ser ut i husvagnen. Har även en gård att ta hand om, gräs och ogräs växer så det knakar, måste se över mina odlingslådor för att se vad som har hänt i dom.
Nu säger jag åter hejdå på en liten stund för att återkomma senare ha en fortsatt trevlig dag...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar