Summa sidvisningar

lördag 21 juni 2014

Dagen före midsommar...

Goddag alla nära kära och vänner ♥
Här är nu inlägget för torsdagen som inte blev klart.
Nu har jag äntligen lagt mig...har haft en tung dag idag. Vaknade tidigt som satan i morse av att jag faktiskt grät i sömn...och hur ofta händer det???
Hade och har haft vansinnigt ont ...
Försökte samla krafter hela förmiddagen att städa vilket endast  ledde till att golven blev dammsugna och inte ett dugg mer...inget roligt alls.
Skulle möta upp Patrik inne i Norrköping utanför jobbet när han slutade vilket jag gjorde. Johanna följde med till stan. Patrik och jag skulle åka in och vaccinera oss med andra TBE sprutan var tanken. Vi hade tyvärr sama tur denna gång som den förra. När vi nu äntligen kom dit i tid var det stängt...hahaha...så dumt.
Dagen före röd dag hade de nu bommat igen så nu blir det att åka ännu en gång till.
Vi åkte då ner till DHL för att hämta mitt paket..min nya symaskin :)
ÅÅHHH vad jag har längtat efter den .Jag hade tur som hade gubben med mig för när kartongen kom ut så var det jättestor. När vi packat in den i bilen och även mitt andra paket med stora färgkittet så var vi redo för att åka hem igen. Nu var det tyvärr inte lika enkelt då vi hamnade i jordens bilkö ända från Tingstad. Vi kom knappt framåt så till slut svängde vi av till Tallbacken och käkade då vi inte tog oss framåt alls knappt.
Vi satt kvar en god stund och beskådade trafiken och konstaterade att det inte kommer att släppa på det på bra länge fortfarande. 
Till slut så tog vi oss en varsin bil igen och satte oss i kön igen för att någon gång få komma hem trots allt.  När vi efter ganska lång tid kommit hem så+ var jag helt död...deckade som ett korthus. Jag satte klockan på 40 minuter och somnade bums. Jag var helt förstörd...kroppen sa ifrån till ve och fasa. Efter mina 40 minuter sömn ringde klockan igen och jag skulle då försöka vakna till igen för att se till att städa...men det blev inet av med det då jag fortfarande var helt förstörd. Jag bara satt och glodde, inget funkade alls. Tänkte att jag får försöka att då istället få gå och lägga miug för natten och hoppas på en bättre dag imorgon.
Sagt och gjort, jag gav mina Babes oh släckte ner för att inta min säng. Det tog inga tider alls innan jag var som en död. Patrik blev dock en aning förvånad att jag skulle gå och lägga mig relativt tidigt vilket nästan aldrig händer...
Alltså denna dag var inte en dag jag vill uppleva allt för många dagar men nu är den gjort och tack och lov för det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar