Summa sidvisningar

tisdag 3 juni 2014

Söndagen...firandet slutar...

Godmorgon alla nära kära och vänner ♥

Ska här nu avsluta vårt 3 dagars firande av bröllopsdagen genom att berätta den sista lilla biten innan vi for hem.
Vi vaknade även denna dag tidigt...men denna morgon var inte lika rolig alls!
Vaknade med en enorm ryggsmärta och inte full dos av mediciner att kunna ta eftersom jag inte hade med för denna dag utan att vi skulle åkt hem en dag tidigare med ändrade våra planer.
Det var knappt att jag tog mig ner till foajén men det gick men inte obehindrat...
När jag väl var uppe igen så lade jag mig en stund till vilket jag inte skulle ha gjort...samma bekymmer kom då om igen...:-(
Samma visa igen fick det bli. Var även nästa gång tvungen att promenera igång kroppen. Skulle försöka ta en dusch vilket var ett helsike då duschen var i ett badkar!.. problemet var ett faktum. ..att lyfta benen så högt att man kom i och ur. 
Envis som en åsna och utan erbjuden hjälp av gubben så lyckades jag även denna gång att klara mig själv. Duschade länge och hett.....mådde sedan mycket bättre än innan.
Vi knallade ner och åt vår hotellfrukost som idag smakade riktigt bra.
När vi käkat klart så tog vi med oss kaffekoppen och gick ut. 
Tacka vet jag morgnarna hemma. Det var ju inte direkt fågelsång man hörde...
Någon mås i fjärran...bilars brummande...spårvagnens pinglande och dunkande när bilar korsar spårvagnsspåren...
Det är i sådana här lägen man uppskattar vad man har hemma och vilken livskvalitet det faktiskt är med det...:-)
När vi fixat frukosten så checkade vi ut och betalade vår vistelse.
Efter detta packade vi in oss i bilen och åkte hem...nu längtade man faktiskt hem till vardagen igen...:-)
Har haft en riktigt bra vistelse vilken både var efterlängtad och välbehövlig. ..

Fortsätter med hur dagen blev när vi kom hem så fort jag kan..;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar