Summa sidvisningar

lördag 21 juni 2014

Vilken grej!!!

Godkväll alla nära kära och vänner ♥

Idag har varit en dag av full aktivitet på alla hundar. Ebba agerar ordningsvakt. Ett varv mitt på dagen slog hela ligan ihop som ett korthus me  det var snart över igen. Alice och Bella har man knappt kunnat haft inomhus alls då de farit hela tiden. Inatt får Bella sova hos sin matte då även jag måste få sova. Min morgon startade kl 6 imorse. La mig vid 02.30 och varje gång en hund reste sig under natten har jag vaknat. Allt har gått bra men jag är nu trött...jätte trött..
Nu under kvällen har jag packat upp symaskinen och kikat på den...läst bruksanvisningen och blivit varse om en himla massa finesser och grejer man inte vet vad det är och inte ens visste fanns.
Det mesta som jag just nu behöver förstår jag nog men måste läsa varje gång till en början så man lär sig ordentligt. Nu ska jag ta mitt usb som fanns med och sätta i det i datorn för att kika efter en programinstallation vad det finns för typ utav mönster att brodera....spännande!
Hoppas bara jag reder ut det...;-)
Återkommer senare för att skvallra om hur det gick :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar