Summa sidvisningar

tisdag 3 juni 2014

Mirakelborsten!

Här är min mirakelborse jag köpte på hundutställningen. Den är till för att få bort hund och katthår....och gissa om den funkar!!!. :-).
Den kostade 150kr och jag visste inte om jag skulle bli lurad eller ej men den är helt suverän!
När jag kom hem så var jag tvungen att prova...nyfiken förstås om jag köpt något dyrt skrot...
Sopade av mattan i vardagsrummet som aldrig går att få bort hundhåret ifrån...jag dammsuger om och om igen både nu och då..men inte längre...:-)
Jag bara sopade mattan som att sopa golvet annars och hör och häpna....jag fick nog bort en hel hund! Mattan har nog inte varit på så fri från hår sedan jag vet inte när. Den fick även ur sand ur mattan!...helt ofattbart..så när jag var klar vilket snart var gjort så hade jag en rottis i en hel sandhög mitt på golvet. .;-)
En borste jag rekomenderar starkt till alla hundägare som är lika trötta på hundhår som sitter fast överallt som jag..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar