Summa sidvisningar

onsdag 11 juni 2014

Aggression....

Godkväll alla nära kära och vänner ♥

Mår nu bättre igen..:-)
Lyckades häva mitt anfall tidigare och har nu lyckats få igång lite käk som även har mättat magen på hela familjen. Har nu även snaggat Patrik så han kan sluta tjata om att han är långhårig. Idag har varit en dag då myckat av olika irritationer har känts som aggression och bara knackat mig på axeln. Behövde spräcka bubblan av många olika delar som retat min goda sida. Nu har bubblan spruckit och jag har skrivit av mig en del...åtminstone så det har lättat på trycket. Har dessutom fått ett samtal av en kär vän som ringde mig idag. En person som jag bara sett som flyktigast svepa förbi. Var nu ett tag sedan vi sågs. Ska bli trevligt att ses igen vilket blir snart :-). Saknar denna vän ibland så det är nu dax för en dos så det var nu ett litet extra plus idag.:-).
Har åter haft lite bekymmer angående dessa jävla flugas som kommer in i minsta lilla springa någonstans..
Har som vanligt haft stängt men har gått varvet 2 ggr i uterummet ändå...säkert  ett 20 tal åtminstone trots att det är stängt. 
Hur som så är humöret bättre nu när jag mår bättre så ni blir det ännu rn aktivitet...återkommer srnare om det..:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar