Summa sidvisningar

tisdag 24 juni 2014

Jättetrött....

Fy sjutton så trött jag är. Har nu haft en genomgång angående bröllopet som stundas på lördag. De sista planerna är nog klara nu några detaljer endast som fortfarande väntar. Jag skulle nog behöva gå ut till min bil och plocka ut det sista som är kvar den sedan igår men jag är bara trött just nu.  Har en hel del växter kvar att plocka ur min bil de mår inte så bra där ute i värmen. Ska nu vila en liten stund innan jag tar resten av dagen. Har massor utav planer som jag har tänkt att ta hand om. Mycket andra saker börjar ligga leta efter. Måste även ta hand om mina samtal men som sagt behöver vila lite först vet jag pratar om...
Nu somnar jag viste från min egen text igen så nu tycker jag att det är dags att vila en stund godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar