Summa sidvisningar

söndag 1 juni 2014

Borta bra men hemma bäst...

Godmiddag alla nära kära och vänner ♥

Nu har vi kommit hem till vardagen igen...
Ett enormt stort Tack till Gunsan som gjorde detta möjligt. Nu har vi firat bröllopsdag i hela 3 dagar så nog har vi tagit ifatt tycker jag. Självklart kommer jag berätta lite mer om helgen men nu ska jag ta tag i lite annat. När jag klev innanför dörren så hade jag ett helt lager av hundhår så jag tog nya super sopborsten jag köpte igår ett varv på hela undervåningen...har även hunnit prata med en av mina valpköpare...druckit kaffe..fyllt på mediciner...betalat räkningar och nu ska jag gå ut. Har en tomt som behöver en hjälpande hand så jag börjar där. Min kära make har för länge sedan somnat på soffan...jobbigt det här med semester..;-).
Hoppas ni saknat mina inlägg något... för nu kommer de som vanligt igen. Nu är ju vardagen tillbaka...och även jag..;-)
Hoppad ni haft en underbar helg...det har vi.
Jättekram till alla som vill ha den :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar