Summa sidvisningar

fredag 27 juni 2014

En dag med underbara människor♥

God förmiddag alla nära kära och vänner ♥

Igår var en riktigt trevlig dag...en sådan som väldigt sällan händer. En dag då man står i fokus som kvinna. Jag skulle till Bästa Key som skulle hjälpa mig inför bröllopet. Klänning...naglar och hår :-).
Även Mamma Key var där och hjälpte mig. De båda är otroligt gulliga och omtänksamma med både smak och känsla för det kvinnliga. ..det vackra..det stiliga med öga för detaljer. De var så söta när de hjälptes åt med mig som objekt ;-).
Key startade med naglarna och gjorde ett suveränt jobb snabbt. Mamma Key fortsatte fortsatte och fixade en suveränt snygg snörning i ryggen på klänningen...och så nu till de värsta...bysten!
Ja ni man får inte vara blyg här tar man handgripligen saker och ting till den plats där det ska stanna kvar..;-). Johanna fick sig ett gott skratt där hon stod och beskådade. Klänningen satt kanon men man är ju väldigt ovan.
Bild på det kommer efter morgondagen.
Efter detta fick
Key provköra lock tången vilken föll i smaken...hon klippte min lugg som bara var av tagen som hastigast.
Luggen plattades och resten stora lockar....
Hade haft håret tvättat och torkat med diadem platt innan så mitt på huvudet kändes det inte jag men det var lätt fixat. Det blev jättefint...:-).
Innan vi skulle fara hem och jag klädde mig i mina trasor så kom Key med en jättefärgad topp/linne med dragkedja på baksidan och sa att jag var tvungen att prova.
Herregud tänkte jag vad är nu detta??? Hjälp!
Men jag gjorde som hon sa...och jösses vad jag kände mig konstig och Key vrålar rakt ut...SÅ JÄKLA SNYGGT! Jahopp tänkte ja hur ser jag ut?
Färgen var en som jag nog aldrig skulle titta åt men där stod jag nu...i det nya.
Tittade mig i spegeln ....ja jäklar så fin den var ...och super skön! Och som grädde på mose så fick jag figur!
Jösses nu jäklar blommar det i asfalten. ..det var sååå roligt att se. ..det var så länge sedan jag gjorde något annorlunda.
Till råga på allt så skulle jag behålla den! Det var så jag skämdes! Jag var jätteglad. ..hade enormt trevligt vet knappt hur man ska bete sig för att kunna visa hur tacksam man är...jag är inte van vid det här! Känslan går inte att beskriva i ord...ett sådant glädjerus..
Ett JÄTTE TACK FÖR IGÅR TILL KEY OCH KEYS MAMMA! Ni är underbara! ♥♥♥♥
Och det bästa? Jo..jag kommer tillbaka en gång till imorgonbitti...;-)
Puss Key du är en så fin människa så glad att du finns i mitt liv. Du får mig verkligen att känna mig som en kvinna i de värsta stunderna ! Älskar dig vännen ♥
Tänk så mycket min Coco gav mig ♥

Fota kan jag men inte mig själv!  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar