Summa sidvisningar

torsdag 19 juni 2014

Nya tuttar ;-)

Nu får man se vad det blir av det här ;-).
Provade klänningen häromdagen och tänkte att jag kanske får sy in den i bysten. Hade inte kollat hur men skulle prova den för att se. Det visade sig att jag kanske inte behöver sy om den utan får skaffa mig en rejäl och stadig bh.
igår när bi var i stan hittade jag en bh som kan passa....dock behövdes en liten push ochså...;-). Nu köpte jag till silikon ilägg som förhoppningsvis gör piffen på helheten. Nu hoppas jag att jag kan prova allt för att se ett klart resultat jag är nöjd med :-).
När jag fått allt på plats kommer jag nog ha tuttar enda upp i halsen. ..tur att jag inte ska dansa eller hålla tal på den aktuella dagen då mina boobs kommer kväva mig ;)
Ber nu för bra passform.  

Ett plus i kanten är när gubben vill tutt-tafsa och jag inte har lust så kan han få låna en tutte en stund....så länge han vet vart han gör av tutten förstås. ...;-)
En skitbra lösning :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar